Gör som över 3 miljoner svenskar och skaffa en digital brevlåda. Numera får jag min viktiga post i min e-Boks och slipper därför sortera pappershögar.

8213

Du loggar in med BankID. Du får din kallelse digitalt om du är ansluten till någon av följande digitala brevlådor: Kivra; Digimail; Eboks; Min Myndighetspost.

Digimail (myndigheter, kommuner och företag) E-Boks (myndigheter, kommuner och företag) Kivra (myndigheter, kommuner och företag) Min myndighetspost (myndigheter och kommuner) Frågor och svar om digital brevlåda hos Mina meddelanden. Om du redan har en digital brevlåda De heter E-boks, Kivra, Digimail och Min myndighetspost. Statligt ägda Min myndighetspost räcker om du endast vill ha post från myndigheter digitalt. I de övriga digitala brevlådorna kan du även få post från anslutna företag.

  1. Egen foretag
  2. Sfinx stockholm

12 jan 2021 Min myndighetspost; Kivra; Digimail; E-Boks. Alla utom E-boks erbjuder även digitala brevlådor för företag. Att ansluta sig till en digital brevlåda  19 jan 2018 Det är gratis att skaffa en digital brevlåda oavsett vilken du väljer, Digimail, E- boks, Min myndighetspost eller Kivra. Du kan dock bara ha en  9 mar 2021 Sedan 2019 förvaltas infrastrukturen för digital post från det offentliga samt statens digitala brevlåda Min myndighetspost av DIGG, med stöd av  Med en digital brevlåda får du post från oss och andra myndigheter digitalt i stället Digimail; Eboks; Kivra; Min myndighetspost – statens digitala brevlåda för  Med en digital brevlåda kan du ta emot post från myndigheter snabbt och säkert. Så skaffar du dig en säker digital brevlåda logo min myndighetspost.

Min myndighetspost är statens digitala brevlåda för den myndighetsgemensamma tjänsten Mina meddelanden. Brevlådan förvaltas av Myndigheten för digital förvaltning (DIGG), Skatteverket tillhandahåller IT-drift av tjänsten. Webbplatsen Webbstandard och tillgänglighet.

Det finns tre olika brevlådor att välja mellan: Statens brevlåda Minmyndighetspost.se - erbjuder post från myndigheter och kommuner; Digigimail - 

Du godkänner också användarvillkoren för Mina meddelanden som är infrastrukturen för digital post från offentliga aktörer. Vi på DIGG ansvarar för denna infrastruktur. Min myndighetspost är en statlig digital brevlåda där du kan ta emot meddelanden från myndigheter och kommuner. Den är gratis och säkrare än vanlig e-post.

Välj den brevlåda du gillar bäst så skickar vi din post dit. Digimail · eBoks · Kivra · Min myndighetspost. När du skaffar en digital brevlåda 

Min digitala brevlada

Det  9 mar 2021 Under våren kommer du som har en digital brevlåda att få direkt till din digitala brevlåda (Kivra, Min myndighetspost eller motsvarande).

Uno Svenningsson. 3:59. 3. Bara min. Snurp. 3:05.
Shopify sverige flashback

Förutom att det ger en säker överföring och lagring av information minskas miljöpåverkan via minskad pappersförbrukning och transport. 2019-03-14 2020-02-20 Skaffa en digital brevlåda.

Kivra · Min myndighetspost · Digimail · e-Boks. Fördelen med  Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Den som inte har en digital brevlåda får deklarationen med posten  Digimail - Få din post digitalt! Snabbt, smidigt, säkert och Ladda ner Digimails app. Digimail – din säkra digitala brevlåda.
Ragnar solberg barn

Min digitala brevlada




Digimail – din säkra digitala brevlåda - en brevlåda du alltid har med dig - samlar viktig post på samma ställe - används av både företag, myndigheter och kommuner Med Digimail kan du ta emot post från myndigheter och kommuner i din digitala brevlåda. Det gäller även brev från företag och organisationer. Att välja Digimail är inte endast ett miljövänligt alternativ, utan

2. Min myndighetspost. Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Den som inte har en digital brevlåda får deklarationen med posten  Här hittar du vanliga frågor och svar om Kivra, den digitala brevlådan. Läs om hur du kommer i kontakt med Kivras support och hur vi samarbetar med Kivra, här! Genom att göra ännu fler utskick digitalt är målet att minska Swedbank och Kan jag styra om min post från er mot en annan digital brevlåda som jag vanligtvis  De sa då att de skickat kravbreven till min digitala brevlåda Kivra.

sveriges fÖrsta digitala brevlÅda Gör dina brev digitala och framtidssäkra dem hos oss på Digimail. Digimail är Sveriges första digitala brevlåda som öppnar upp möjligheter för dig som konsument att gratis och säkert ta emot post från myndigheter och företag samtidigt som du minskar din påverkan på miljön.

På Mina Sidor kan man se om det finns en digital brevlåda ansluten. Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för tjänsten  Genom att öppna en digital brevlåda hos exempelvis Min Myndighetspost kan man få slippa få brev från myndigheter och kommuner med fysisk post i brevlådan  Gör som över 3 miljoner svenskar och skaffa en digital brevlåda. Numera får jag min viktiga post i min e-Boks och slipper därför sortera pappershögar. Det finns för närvarande fyra olika digitala brevlådor; Digimail, E-boks, Min myndighetspost och Kivra.

I den kan du enbart få meddelanden  av J Kraft · 2018 — Diffusion of Innovation, digital brevlåda, informationssystem. SAMMANFATTNING: Digital brevlåda skulle kunna underlätta min hantering av post. 0,08. OQ1. dig som patient genom att erbjuda kallelser till tandläkarbesök via din digitala brevlåda, till exempel Min myndighetspost eller Kivra, vid sidan av sms-kallelser. Utöver den av statliga digitala brevlådan Min myndighetspost för tjänsten Den som inte har en digital brevlåda får deklarationen med posten  En potentiell miljardmarknad växer fram när post ersätts av digitala utskick. Över tre miljoner svenskar använder sig i dag av en så kallad digital brevlåda.